niedziela, 14 grudnia 2014

Dailyblog ❤❤❤ ~PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Hejka! ❤ 
Dzisiaj jakoś nie mam weny do pisania, czuję się zmarznięta i śpiąca przez cały dzień. Zaraz muszę robić lekcje, ponieważ mam jutro dwa zaliczenia O.o . 

Jako, że wybiło mi 10 000 wyświetleń to BARDZO BARDZO BARDZO dziękuję! Jest mi niezmiernie miło. Bardzo się również cieszę, że aktywność powróciła. Mam nadzieję, że przy regularnych postach aktywność taka zostanie. 

Kolejną rzeczą jaką chcę poruszyć w tym poście to FanPage na Facebooku. Chcielibyście dodatkową formę takiego przekazu? Jeśli tak dodawajcie propozycje/ pomysły na nazwę.

Oprócz tego mam dla was tutorial niespodziankę, a raczej dopiero mój eksperyment będzie dopiero do przetestowania za jakieś 4 godziny. Na co to jest tutorial nie powiem. Niech będzie to niespodziewajka. Jeśli będzie aktywność tym postem tutorial pojawi się już może za dzień czy dwa. Jestem w 100 % pewna, że przyda się każdej modeliniarce.
Możecie pisać w komentarzach jaki tutek szykuję. A teraz ja wracam do swoich obowiązków, na wtorek mam urwanie głowy, więc zaczynam już dzisiaj 


Buziaczki ~Asia~❤❤❤

2 komentarze:

  1. Gratuluję tylu wyświetleń! :)
    Nie mam pojęcia co to może być za tutek więc czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dzięki za komentarz. Zmartwi mnie jedynie fakt, że tylko jedna osoba skomentowałą ten post. A tutorial na masę do foremek. :)

      Usuń