niedziela, 4 stycznia 2015

Sushi time ! ❤❤❤

   Witam Was w Nowym Roku 2015! Wiecie czemu nie pisałam? Czemu nie pojawił się tutorial na przydatną rzecz? Otóż dlatego, że nie było motywacji. BYWA. Brak aktywności z Waszej strony = brak motywacji i aktywności z mojej strony. Mam nadzieję, że poprawicie się, bo chciałabym zrobić jakiś konkurs, ale do tego aktywność na blogu musi podskoczyć. Mam też mnóstwo niespodzianek tutorial na prawie profesjonalną masę do foremek. Czy też  ClayTips ( tak wiem nazwę ściągnęłam od LemonLovely, ale ten dział postów nazwę sama). 

A teraz nie zanudzając już Was dłużej pokażę Wam co zrobiłam wczoraj. 

Jest to brelok- zawieszka w kształcie tacy z sushi. Jest pięć małych rolek ( zawartość kreowałam sama, nie jest to żadne "tradycyjne sushi". Zaś te dwa większe kawałki to nigiri jedno z jajkiem, drugie z tuńczykiem. Na tacy znajduje się też miseczka z sosem sojowym, oraz kulka pasty wasabi i pałeczki do konsumowania zawartości tacy. 







A tutaj sushi, które robiłam jakiś rok temu. Sami porównajcie ;__; .

A Wam, podoba się?
Pozdrawiam JM❤❤❤





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mega dzięki za to że wpadłaś. Wpadaj częściej! :)))

      Usuń
  2. Oba wyroby są cudowne. Nie mogę się doczekać tutorialu! Super blog, na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jest naprawdę spora. :D Świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Aż chce się zjeść :)

    Zapraszam na Rozdanie
    www.ach00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń