sobota, 12 października 2013

Breloczki

Tak, chyba znalazłam coś w czym się czuję niczym ryba w wodzie i co mi wychodzi ! (Przynajmniej ja tak myślę :D ) . Przechodząc do sedna sprawy przed Wami 3 breloczki ;) . Trochę się napracowałam, ale moim zdaniem warto było.
                      




Na pierwszy ogień idzie breloczek z ciasteczkiem, wstążeczką i kokardą. Moim zdaniem wyszło całkiem fajnie :)

 Ten breloczek robiony był na zamówienie. Chodziło o coś małego ale z akcentem, który będzie można łatwo znaleźć. Brelok do kluczyków samochodowych. Szczerze to jestem z niego średnio zadowolona ...









I trzeci moim zdaniem najładniejszy mimo tego, iż jest tam trochę za dużo wszystkiego :P . 

Brelok będzie dla potrzeb własnych do torebki bądź do kluczy (wciąż się zastanawiam) . 
"Paryskie piękno " składa się z croissanta, koperty z sercem, zawieszki wieży Eiffla, i pudrowej perełki . 
Moim zdaniem wszystko komponuje się dobrze .








A Wam, który się najbardziej podoba ?

4 komentarze: