piątek, 11 października 2013

Długa nieobecność

Witam Was! Po mojej jakże długiej bo prawie 3 miesięcznej przerwie, wracam do bloga ! :) Posty będę pisać rzadziej, raz na tydzień  raz na dwa tygodnie. Teraz przede mną ciężki rok nauki i napięty grafik zajęć ..
 Ostro zabieram się za bloga bo zobaczyłam, że przybyło mi obserwatorów, za co serdecznie dziękuję . Posty z brzydkimi wyrobami usuwam i będę dodawać tzn porównania co jakiś czas (później wam wyjaśnię). Tematy najbliższych postów: 
CANDY
TUTORIAL
KILKA POSTÓW MODELINOWYCH
POST PORÓWNAWCZY 
JAZDA KONNA TO WYZWANIE
MÓJ PIES 
30 FAKTÓW O MNIE


To są posty które prawdopodobnie ukażą się w ten weekend ;) A ja aktualnie zabieram się za mocne porządkowanie bloga . 


Jedna prośba do Was : komentujcie to na prawdę zachęca do dalszej pracy nad blogiem !!! :) 



                                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz