piątek, 18 października 2013

Garść informacji

Dopiero wróciłam ze szkoły, i jestem potwornie zmęczona. Ale zanim pójdę się zdrzemnąć postanowiłam napisać dla Was kilka informacji: 

Posty będą ukazywały się co tydzień: w piątek, sobotę i niedziele. 

Zorganizuję Candy, gdy liczba obserwatorów wyniesie 50. 

W najbliższym czasie ukaże się tutorial na podstawę do babeczki. 

Już za niedługo blog zmieni swój wygląd. 

Szczerze mówiąc, oczekuję na większą liczbę komentarzy. Przecież prawie 50 obserwatorów piechota nie chodzi...
Zrobię listę"Stali komentatorzy" 

Co 50 obserwatorów będę robiła rozdania. 

Zaproponujcie tytuły  następnych postów. 

4 komentarze:

  1. Pisz o tym co jest Twoją codziennością, skąd czerpiesz pomysły, etc.
    O tym, że blog zmieni wygląd mówiłaś już 11.10 ;)
    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z rozdaniem ^-^
    Niestety nie potrafię pomóc z następnymi postami, bo jestem totalnym dołkiem twórczym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam ten blog do Liebster Blog Award. Będę wdzięczna za odpowiedzi na pytania. http://artistic-modeling.blogspot.com/2013/10/nominacja-do-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam zniecierpliwoscia na nowe posty:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń